Dostawa i koszty przesyłki
Zamówienia złożone na sklepie fitnesstrening.pl dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomatów InPost:
Koszty przesyłki:
Przesyłka krajowa:
a. przy płatności przed wysyłką
- Od 250zł - dostawa 0zł.
- Paczkomaty InPost – 14 zł.
- Kurier DPD – 14 zł.
b. przy płatności za pobraniem
- Od 250zł - dostawa 0zł.
- Kurier DPD – 14 zł.
Przesyłka międzynarodowa:
- przy płatności przed wysyłką – 32 zł.
- Odbiór osobisty za 0zł w sklepie firmowym Sport Club sp. z o. o.:
- ul. Łukasińskiego 114, 71-215 Szczecin
wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru, płatność gotówką przy odbiorze towaru, płatność kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze towaru, płatność kartą podarunkową przed odbiorem towaru (karta elektroniczna) lub przy odbiorze towaru (karta papierowa)
Wybór opcji wysyłki poprzez Paczkomaty InPost możliwe jest jedynie do łącznej wagi przesyłki 25kg i wymiarów 41 x 38 x 64 cm. Do Paczkomatów nie wysyłamy następujących produktów:
- akcesoria treningowe, np. maty do jogi
- torby sportowe
- obuwie sportowe - więcej niż 4 pary
W przypadku przekroczenia maksymalnego wymiaru paczki nadawanego do Paczkomatów InPost, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu wybrania innego sposobu dostawy.
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
Czas dostawy przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych dla firmy kurierskiej DPD, oraz od 1 do 2 dni roboczych dla Paczkomatów InPost. 99% przesyłek dociera do naszych Klientów w przeciągu 1 dnia. W przypadku przesyłek międzynarodowych czas dostawy wynosi od 2-5 dni roboczych. Czas dostawy może się wydłużyć w wyniku braku obecności Klienta (lub innych osób, które mogą odebrać przesyłkę) pod podanym adresem dostawy, braku kontaktu z kurierem lub z innych przyczyn zależnych od firmy kurierskiej.
W jakim czasie zostanie wysłane moje zamówienie?
Bardzo nam zależy na realizacji zamówień jak najszybciej. Standardowa procedura przewiduje dostarczenie towaru w czasie od 1 do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia za pobraniem lub wpływu należności za zamówienie opłacone przelewem.
Jakie kraje obejmuję przesyłka międzynarodowa?
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Nie realizujemy zamówień z adresem do wysyłki do skrytek itp.
W jakich godzinach zostanie dostarczona moja przesyłka?
Kurierzy DPD dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).
Czy mogę monitorować moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD (zlokalizuj przesyłkę DPD) lub Paczkomatów InPost (zlokalizuj przesyłkę Paczkomaty InPost). W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierska DPD (kontakt DPD) lub Paczkomaty InPost (kontakt Paczkomaty InPost). Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.
Przy wysyłce kurierem DPD zachęcamy do sprawdzenia przesyłki przed odbiorem od kuriera. W przypadku uszkodzenia wynikającego z nieodpowiedniego transportu, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, a następnie skontaktować się naszym Działem Obsługi Klienta.